مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-09سياسي

برگزاری مسابقه عکاسی «در خانه برای امام زمانمان جشن می گیریم»


مشاور شهردار سمنان در امور بانوان گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان مسابقه عکاسی «در خانه برای امام زمانمان جشن می گیریم» ویژه بانوان شهر سمنان برگزار می شود.

- سمنان - مشاور شهردار سمنان در امور بانوان گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان مسابقه عکاسی در خانه برای امام زمانمان جشن می گیریم ویژه بانوان شهر سمنان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمیه قاسمی ظهر پنج شنبه در جلسه ای با حضور خبرنگاران از طریق فضای مجازی با هدف تشریح مسابقه عکاسی در خانه برای امام زمانمان جشن می گیریم ، ابراز کرد: امور بانوان شهرداری سمنان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت حجت بن الحسن عسکری (عج)، مسابقه عکاسی ویژه بانوان این شهر را برگزار می کند.

وی افزود: به دلیل شرایط اعمال شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی و اهمیت توجه به سلامت شهروندان، قادر به برگزاری جشن های شهری برای میلاد امام زمان (عج) نیستیم اما این میلاد مسعود و فرخنده را در کنار خانواده ها جشن می گیریم لذا بانوان پرتلاش و مهدوی شهر سمنان می توانند از جشن های خانگی خود در نیمه شعبان عکس تهیه و آن را برای شهرداری ارسال کنند.

مشاور شهردار سمنان در امور بانوان، گفت: عکس ها می تواند با مضامین کیک و شیرینی های خانگی میلاد امام زمان (عج)، تزیین منزل یا فضاسازی کوچه و محله به مناسبت این میلاد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکاسی «در خانه برای امام زمانمان جشن می گیریم»

برگزاری مسابقه عکاسی «در خانه برای امام زمانمان جشن می گیریم»