مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:062020-04-09بين الملل

گوترش به دنبال نماینده جدید سازمان ملل برای لیبی است


به گفته برخی منابع دیپلمات، پس از آنکه آمریکا از تایید رمطان لعمامره، کاندیدای الجزایری برای جانشینی غسان سلامه لبنانی که اوایل مارس استعفا کرد، - به گفته برخی منابع دیپلمات، پس از آنکه آمریکا از تایید رمطان لعمامره، کاندیدای الجزایری برای جانشینی غسان سلامه لبنانی که اوایل مارس استعفا کرد، خودداری ورزید، دبیرکل سازمان ملل اکنون به دنبال چهره جدیدی برای پست فرستاده این سازمان به لیبی است.

همچنین سخنگوی نیروهای تحت امر خلیفه حفتر موسوم به ارتش "ملی" لیبی بامداد امروز (پنج شنبه) از سرنگونی دو فروند پهپاد ترکیه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، به گفته یک منبع دیپلمات، حدود یک ماه قبل در شرایطی که همه از انتصاب رمطان لعمامره، وزیر خارجه پیشین الجزایر در پست فرستاده سازمان ملل به لیبی راضی بودند، آمریکا سوالات زیادی را درباره این مساله مطرح کرد و به همین دلیل انتصاب او قطعی نیست.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، به گفته یک دیپلمات دیگر، یک مسؤول سازمان ملل روز چهارشنبه در جلسه ای پشت درهای بسته درباره لیبی به شورای امنیت اعلام کرد که گوترش جستجو برای یک کاندیدای دیگر را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوترش به دنبال نماینده جدید سازمان ملل برای لیبی است

گوترش به دنبال نماینده جدید سازمان ملل برای لیبی است