مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-09بين الملل

مسدودسازی «ایلان دره» سمیرم برای جلوگیری از تخریب گونه های گیاهی


رییس اداره منابع طبیعی سمیرم از مسدود سازی مسیر «ایلان دره» در راستای جلوگیری از تخریب گونه های گیاهی این منطقه خبر داد.

- سمیرم- رییس اداره منابع طبیعی سمیرم از مسدود سازی مسیر ایلان دره در راستای جلوگیری از تخریب گونه های گیاهی این منطقه خبر داد.

علی پورعسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مسدودسازی ایلان دره سمیرم برای جلوگیری از تخریب گونه های گیاهی این منطقه اظهار داشت: در راستای حفظ و حراست از گونه های گیاهی و مرتعی این اداره اقدام به مسدود نمودن مسیرهای دسترسی به مراتع غنی می کنیم.

وی افزود: ایلان دره منطقه ای است که که در این موقع از سال آبراهه فصلی در آن جریان پیدا می کند و منطقه ای با تنوع گونه گیاهان مرتعی و دارویی بالایی هست واز طرفی مسیر دسترسی به مناطقی از جمله خرقه و بیدقطار، بید ذکی، چالقفا در سمیرم است.

رییس اداره منابع طبیعی سمیرم تصریح کرد: هر کدام از مراتع فوق از نظر گیاهان دارویی از جمله موسیر، کنگر، سیر، کارده، تره، چای کوهی و غیره بسیار غنی بوده که متاسفانه باتوجه به موقعیت جغرافیایی هرساله توسط عده ای مورد تخریب و ریشه کنی قرار می گیرد.

وی افزود: این اداره با توجه به کمبود نیروی انسانی جهت جلوگیری از ورود افراد متخلف، هزینه هنگفتی متحمل می شود تا بوسیله دستگاه های مکانیکی از جمله لودر اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودسازی «ایلان دره» سمیرم برای جلوگیری از تخریب گونه های گیاهی

مسدودسازی «ایلان دره» سمیرم برای جلوگیری از تخریب گونه های گیاهی