مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-09سياسي

از اعلام جرم علیه نماینده مجلس تا بازداشت روحانی مدعی طب اسلامی


در هفته دوم فروردین خبرهای حقوقی و قضایی مهمی منتشر شد که از جمله آنها می توان به اعلام جرم علیه یک نماینده مجلس در رابطه با اظهارنظر راجع به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و بازداشت روحانی مدعی طب اسلامی اشاره کرد.

- در هفته دوم فروردین خبرهای حقوقی و قضایی مهمی منتشر شد که از جمله آنها می توان به "اعلام جرم علیه یک نماینده مجلس در رابطه با اظهارنظر راجع به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی" و "بازداشت روحانی مدعی طب اسلامی" اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مروری بر پربازدیدترین خبرهای حقوقی در دومین هفته از فروردین 99 که سپری شد خواهیم داشت: پربازدیدترین خبر این هفته از سوی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام شد.

اعلام جرم علیه یک نماینده مجلس به دلیل اظهارنظر خلاف واقع درباره هواپیمای اوکراینی ، نماینده مجلس، در مراجع قضایی ذی صلاح تحت عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد: در پی مصاحبه حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با روزنامه همدلی در هفدهم فروردین ماه و بیان اظهاراتی عجیب و غیرمستند و خلاف واقع از سوی ایشان از جمله در پرونده شلیک به هواپیمای اوکراینی مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت و کسی بازداشت نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعلام جرم علیه نماینده مجلس تا بازداشت روحانی مدعی طب اسلامی

از اعلام جرم علیه نماینده مجلس تا بازداشت روحانی مدعی طب اسلامی