مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:202020-04-09بين الملل

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد


لیندا تریپ که مخفیانه صحبت هایش را با مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید ضبط کرده بود تا از روابط نامشروع بیل کلینتون رییس جمهوری وقت آمریکا در جریان روند استیضاحش پرده بردارد روز چهارشنبه در سن 70 سالگی فوت کرد.

- لیندا تریپ که مخفیانه صحبت هایش را با مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید ضبط کرده بود تا از روابط نامشروع بیل کلینتون رییس جمهوری وقت آمریکا در جریان روند استیضاحش پرده بردارد روز چهارشنبه در سن 70 سالگی فوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژوزف مورتا یکی از وکلای این پرونده فوت لیندا تریپ را اعلام کرد و از جزییات مرگ وی اطلاعات بیشتری نداد ولی با این حال شایان ذکر است که این خانم در سال 2001 تحت درمان برای مقابله با سرطان سینه بوده است.

لیندا تریپ که مادر دو فرزند و مطلقه بود در سن 48 سالگی زمانی که در شهر کلمبیا در ایالت مریلند زندگی می کرد به یکی از چهره های بحث برانگیز در پرونده استیضاح بیل کلینتون در سال 1998 تبدیل شد.

برای برخی از افراد او یک قهرمان بود که قصد داشت قوانین حقوقی را اجرا کند ولی برای برخی دیگر او شخصی بود که می خواست از اعتماد یک زن جوان 22 ساله نفع ببرد.

مونیکا لوینسکی در سن 22 سالگی در یک دوره کارآموزی در کاخ سفید در تابستان 1995 شرکت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد