مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-09بين الملل

71 سال از کشتار «دیر یاسین» گذشت


امروز پنجشنبه 9 آوریل مصادف است با هفتاد و دومین سالروز کشتار «دیر یاسین»، جنایتی که طی آن بسیاری از ساکنان روستای دیریاسین در غرب قدس اشغالی به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

- امروز پنجشنبه 9 آوریل مصادف است با هفتاد و دومین سالروز کشتار دیر یاسین ، جنایتی که طی آن بسیاری از ساکنان روستای دیریاسین در غرب قدس اشغالی به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین در 9 آوریل سال 1948 دو گروه تروریستی صهیونیستی ارگون و شتیرن لیحی با تجهیزات نظامی کامل پس از حمله به روستای دیر یاسین در غرب شهر قدس، تمامی خانه ها را تخریب کرده و 250 الی 360 نفر از ساکنان این روستا را قتل عام کردند.

شاهدان عینی این جنایت گفته اند که صهیونیست ها اجساد شهدای فلسطینی را مثله و تکه تکه کرده، شکم زنان حامله را پاره و بسیاری را نیز زنده زنده در آتش سوزانده و به بسیاری از زنان و دختران فلسطینی تجاوز کرده سپس آن ها را سر بریدند.

کسانی که از این جنایت جان سالم به در برده اند می گویند حمله به دیریاسین راس ساعت سه بامداد آغاز شد اما صهیونیست های مهاجم از دفاع ساکنان روستا غافلگیر شدند و چهار نفر از آنان به هلاکت رسیده و دست کم 32 نفر دیگر زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 سال از کشتار «دیر یاسین» گذشت

71 سال از کشتار «دیر یاسین» گذشت