مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 12:402020-04-09پزشكي

فراهم شدن امکان تست سرپایی افراد مشکوک به کرونا ویروس در بهاباد


فرماندار بهاباد از اجرای 100 درصدی طرح غربالگری کرونا ویروس در شهرستان توسط کارشناسان مراقبت سلامت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، محمدمهدی خانی زاده با اشاره به روند کاهش انتشار کرونا ویروس در شهرستان گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد، نویدبخش این است که بتوانیم در هفته های آینده شهرستان بهاباد را ازلحاظ کرونا ویروس به عنوان شهرستان سفید اعلام نماییم.

  فرماندار بهاباد افزود: با تدابیر و اقدامات انجام شده، تست کرونا ویروس در بهاباد به صورت سرپایی انجام و افراد مشکوک به این بیماری، نیازی به بستری شدن و مراجعه به بیمارستان برای تست کرونا ندارند و این موضوع باعث می شود که افرادی که مشکوک به کرونا هستند را زودتر شناسایی نماییم و درنتیجه موجب تسریع در بهبودی آن ها می شود.

وی بابیان اینکه شکست دادن کرونا تنها با مشارکت مردم محقق می شود افزود : ریشه کن کردن بیماری کرونا درگرو مشارکت جدی مردم است و برای قطع زنجیره این بیماری نیازمند همکاری آنان هستیم.

او بیان کرد: با تلاش مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت شهرستان بهاباد درزمینهٔ غربالگری و پایش مبتلایان به ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام گرفته و باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته باشد و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان تست سرپایی افراد مشکوک به کرونا ویروس در بهاباد

فراهم شدن امکان تست سرپایی افراد مشکوک به کرونا ویروس در بهاباد