مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-09سياسي

تلاش کادر درمانی استان بوشهر درکنترل و مدیریت کرونا ستودنی است


آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در بازدید از 2 کارگاه تولید ماسک و دستکش در مسجد ولایت کوی صلح آباد و تکیه رایه العباس بوشهر افزود: پزشکان و پرستاران و در کنار آن عده ای در پشت جبهه از رزمندگان پشتیبانی می کردند و امروز نیز در جبهه سلامت درحال دفاع هستند که این کشور تا وقتی این گونه باشد و همه براساس دانش حرکت کنند شکست ناپذیر است.

وی بیان کرد: تا وقتی این روحیه جهادی وجود دارد کشور سر بلند است در صورتی که درکشورهای درگیر این بیماری فقط شرکت های تولیدی و دولت ها در تلاشند و مردم همکاری ندارند تشکلاتی نیست و اگر کمکی هم صورت بگیرد شاید در اثر همکاری نقدی برخی از شخصیت ها باشد.

صفایی بوشهری گفت: اما مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و با کمک های نقدی و مجاهدت در تولید کالاهای بهداشتی و درمانی همکاری و همیاری دارند که این امر بیانگر حس مسوولیت پذیری مردم مملکت دارد.

وی ادامه داد: مردم خودشان را مسئول می دانند و حماسه ای به پا کردند که نشان میدهد این مردم در همه صحنه ها اهل حماسه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این کارهای بزرگ یادآور سالهای حماسه و ایثار است و از ویژگی های مردم ایران همیاری و مشارکت در شرایط دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کادر درمانی استان بوشهر درکنترل و مدیریت کرونا ستودنی است

تلاش کادر درمانی استان بوشهر درکنترل و مدیریت کرونا ستودنی است