مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-09سياسي

نامه نمایندگان هرمزگان به رییس جمهور: تبعات هر تصمیم نادرستی جبران ناپذیر است


محمد آشوری عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به ارسال نامه ای ازسوی مجمع نمایندگان هرمزگان به رییس جمهور، گفت: تبفات هر تصمیم نادرستی در این شرایط جبران ناپذیر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری اظهار کرد: در رابطه با اظهارنظر رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعلام وضعیت سفید در استان های جنوبی کشور نامه ای از سوی مجمع نمایندگان استان هرمزگان تنظیم و حضور ایشان ارسال گردید و توصیه بر این بود تا خواسته ها و نگرانی های عمومی در این رابطه مورد توجه قرار گیرد تا دچار سوءتدبیری در مقابله با بحران این بیماری در کشور نشویم.

وی افزود: به مردم عزیز هرمزگان این اطمینان خاطر را می دهیم که بر سر مصالح و منافع استانی با هیچکس تعارفی نداریم و در این زمینه از تمامی ظرفیت های قانونی برای رفع نگرانی مردم استفاده خواهیم کرد.

متن این نامه بدین شرح است: جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام؛ با عنایت به اظهارنظر جنابعالی در جلسه روز یکشنبه مورخ 1399/1/17 ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا مبنی بر سفید بودن وضعیت در استانهای جنوبی کشور از جمله در هرمزگان، به استحضار می رساند کماکان وضعیت زنجیره ای سرایت ویروس کرونا که بنا بر اعلام سازمان بهداشت جهانی به مرحله همه گیری پاندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان هرمزگان به رییس جمهور: تبعات هر تصمیم نادرستی جبران ناپذیر است

نامه نمایندگان هرمزگان به رییس جمهور: تبعات هر تصمیم نادرستی جبران ناپذیر است