مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-09سياسي

تسهیلات قطره چکانی برای رفع مشکلات کشاورزان سیل زده کفایت نمی کند


امام جمعه معمولان از ناکافی بودن تسهیلات برای رفع مشکلات کشاورزان سیل زده این بخش خبر داد و گفت: مردم معمولان مشکلات جدی در زمینه زیر ساخت دارند.

- حجت الاسلام حسن رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با تبریک نیمه شعبان گفت: میلاد خجسته مهدی موعود (عج) منشأ خیر و برکت برای تمام بشریت، ملت ایران، استان لرستان و مردم پلدختر است.

وی به یکمین سالروز انتصاب خود به عنوان امام جمعه معمولان، اشاره کرد و افزود: طی این مدت که در خدمت مردم معمولان بوده ام یکی از مواردی که بارها در خطبه ها و مناسبت های مختلف و با حضور وزرای دولت در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته تاکید بر بازسازی آسیب ها در حوزه زیرساخت هایی مانند کشاورزی و پل های ارتباطی شهر معمولان بوده که بارها آن را تقاضا کرده ایم.

امام جمعه معمولان با بیان اینکه برخی پل های ارتباطی روستاهای شهر معمولان در جریان سیل تخریب و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است، یادآور شد: مردم سیل زده معمولان مشکلات جدی در زمینه زیر ساخت دارند و با گذشت یک سال از سیل هنوز این زیرساخت ها از استحکام کافی برخوردار نشده اند و نیاز به توجه مسئولان دارند.

حجت الاسلام رضایی به مشکلات کشاورزان سیل زده معمولان اشاره کرد و افزود: تسهیلات در این زمینه به صورت قطره چکانی تزریق می شود که در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات قطره چکانی برای رفع مشکلات کشاورزان سیل زده کفایت نمی کند

تسهیلات قطره چکانی برای رفع مشکلات کشاورزان سیل زده کفایت نمی کند