مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-09حوادث

باند سرقت خشن از سوپرمارکت های مشهد کمتر از 48 ساعت متلاشی شد


رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری 5 متهم پرونده حمله به سوپرمارکت های مشهد در حال ارتکاب سرقت در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، سرهنگ جواد شفیع زاده گفت: ساعت 5 بامداد روز یکشنبه گذشته چند جوان با سرو صورت پوشیده به یک سوپرمارکت در محدوده بلوار پیروزی مشهد حمله ور شده و در حالی که چاقو به دست داشتند با تهدید فروشنده بیش از 100 هزار تومان وجه نقد و مقداری خوراکی به سرقت بردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: در پی گزارش این سرقت به فوریت های پلیسی 110، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و اقدامات قانونی اولیه به عمل آمد.

وی ادامه داد: در حالی که کارآگاهان اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان نیز تحقیقات خود را پیرامون این سرقت آغاز کرده بودند تصاویری از صحنه ارتکاب جرم در فضای مجازی منتشر شد و پس از گذشت 48 ساعت،کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با اقدام های گسترده علمی و اطلاعاتی، در یک عملیات سخت و پیچیده پلیسی اعضای باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

شفیع زاده اظهار کرد: کارآگاهان در تعقیب سایه به سایه متهمان، زمانی که آن ها وارد یک سوپرمارکت در محدوده خیابان نخریسی مشهد شده بودند به طور غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت خشن از سوپرمارکت های مشهد کمتر از 48 ساعت متلاشی شد

باند سرقت خشن از سوپرمارکت های مشهد کمتر از 48 ساعت متلاشی شد