مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 18:052020-04-09سياسي

جشن نیمه شعبان متفاوت در بزرگ ترین برج آرامگاهی کشور+ فیلم و تصاویر


طی تصمیمی به همراه جمعی از خادمان افتخاری این مکان، گروه سرود و مداحان اهل بیت با عنوان کاروان نسیم انتظار در شب نیمه شعبان از امامزاده عباس به مقصد دیدار با مردم حرکت آغاز شد.

- وی ادامه می دهد؛ اجرای مولودی خوانی، مداحی، دف زنی، گروه سرود  دکلمه به زبان مازندرانی، سخنرانی در مورد امام زمان(عج) در خصوص عصر انتظار انجام شد، همچنین  از طرف مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده عباس (ع) و پایگاه بسیج، 200 محلول ضدعفونی کننده و ماسک دولایه که توسط خیاطان افتخاری تولید شده بود به مردم مجتمع اهدا کردیم.

*پخش صوت ادعیه و دعا از صحن امامزاده عباس   مراسم نورافشانی، پخش صوت دعای هفتم صحیفه سجادی و دعای فرج امام زمان (عج) هم در شب ولادت صورت گرفت، در ایام نیمه شعبان به نیت امامزاده 3هزار ماسک دو لایه در سطح شهر ساری و معابر بین بیماران اوتیسم و بیماری های خاص توزیع شده است.

این مسؤول ادامه می دهد؛ نکته جالب این بود که با اینکه برای بار اول مراسم جشم به این صورت برگزار شد ولی استقبال ویژه ای را از مردم شاهد بودیم، چرا که دوستداران اهل بیت این روزها این فرصت را نداشتند که در اماکن مذهبی حضور پیدا کنند، از این رو این حرکت فرهنگی به جا بوده و ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیمه شعبان متفاوت در بزرگ ترین برج آرامگاهی کشور+ فیلم و تصاویر

جشن نیمه شعبان متفاوت در بزرگ ترین برج آرامگاهی کشور+ فیلم و تصاویر