مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 23:152020-04-09اجتماعي

ایمنی بالای تهران در برابر سیلاب تمهیدات لازم اندیشیده شده است


وقوع بارش های شدید باران و برف در استان تهران و پیش بینی های هواشناسی احتمال وقوع سیل افزایش داده است و همه دستگاه ها در حالت آماده باش قرار گرفته اند هر چند که عنوان شده بارش های بهاری در تهران زودگذر است اما تداوم بارش در استان طی دو روز آتی احتمال وقوع سیلاب را در پی خواهد داشت.

سال گذشته و در پی بارش های سیل آسا در کشور عملکرد مجموعه استان تهران در پیشگیری از وقوع سیلاب قابل قبول بود، در سال جاری نیز به بررسی وضعیت این استان و میزان آمادگی در برابر حوادث جوی پرداختیم.

آماده باش ستاد مدیریت بحران استان تهران مدیر کل بحران استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت آماده باش ستاد مدیریت بحران استان تهران با توجه به بارش های اخیر اظهار داشت: ظرف چند روز گذشته از سامانه های مختلفی که در خصوص هواشناسی در کشور چه به صورت استانی و چه به صورت ملی وجود دارند پیام هایی دریافت شد که هوا دچار سامانه های بارشی شدید همراه با باد، رعد و برق و بعضاً در برخی مناطق با کولاک همراه خواهد شد.

درجاتی با بیان اینکه ستاد بحران استان تهران به لحاظ وضعیت کرونا در شرایط آماده باش به سر می برد، افزود: ایمنی استان تهران و آمادگی در برابر سیل بالا است، تاکنون نیز با وجود بارش های شدید، رعد و برق و وجود کولاک در مناطق بالادست نکته خاصی نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی بالای تهران در برابر سیلاب تمهیدات لازم اندیشیده شده است

ایمنی بالای تهران در برابر سیلاب تمهیدات لازم اندیشیده شده است