مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-10فرهنگي

دعوت هنرمندان کرمانشاهی برای در خانه ماندن


بهرام فاضلی زاد روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس تمام برنامه های فرهنگی و هنری را در سطح استان لغو کردیم.

وی افزود: در قدم بعدی کارگاه تخصصی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور کارشناسان اداره بهداشت جهت اطلاع رسانی به کارکنان برگزار کردیم و به دنبال راه اندازی پویش سراسری در خانه بمانیم هنرمندان و اهالی فرهنگ استان کرمانشاه نیز به این پویش پیوستند تا بتوانند در ریشه کن کردن این ویروس منحوس نقش به سزایی ایفا کنند.

فاضلی زاد گفت: بر این اساس 91 نفر از چهره های فرهنگی و هنری استان کرمانشاه از جمله میرجلال الدین کزازی در زمینه تشویق مردم به پویش در خانه بمانید پیوستند تا جایی که وزارت ارشاد خواهان انتشار پیام های تصویری این شخصیت های برجسته کرمانشاهی شد و می توان گفت استان کرمانشاه در این خصوص در کشور پیشتاز است.

وی ادامه داد: همچنین پویش در خانه کتاب بخوانیم را راه اندازی کردیم تا با این پویش کودکان و نوجوانان را به کتابخوانی تشویق کنیم و بتوانیم آنها را با آثار و نویسندگان کودک و نوجوان در ایران و جهان آشنا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای آگاه سازی مردم نسبت به خطرات این بیماری، استندهای آموزشی، پوستر و بنرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت هنرمندان کرمانشاهی برای در خانه ماندن

دعوت هنرمندان کرمانشاهی برای در خانه ماندن