مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-10اجتماعي

تغییر «شاد» از اجتماعی به آموزشی/ چرا زنگ آموزش مجازی نواخته نمی‎ شود؟


مسؤولان وزارت آموزش و پرورش از آماده شدن شبکه «شاد» برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده اند و البته در این روند، نام «شاد» از شبکه اجتماعی دانش آموزان به شبکه آموزش دانش آموزی تغییر کرده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: ورود ویروس کرونا به کشور در اواخر سال گذشته، موجب شد که مدارس برای پیشگیری از شیوع این ویروس تعطیل شوند و طولانی شدن این اتفاق مسلما در روند آموزشی دانش آموز وقفه ایجاد می کرد.

مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت گرچه در بخش آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش، تجربه آموزش الکترونیکی، مجازی و در مناطق محروم را داشتند اما برای عمده دانش آموزان به یک مدل آموزش خو گرفته بودند و حالا تغییر روش کار دشواری به نظر می رسید.

در اولین راه و به مدد تجربه آموزش تلویزیونی در دوران دفاع مقدس در کشور، این روش به عنوان گام نخست انتخاب شد و به سرعت با صدا و سیما هماهنگی ها صورت گرفت، شبکه آموزش پای کار آمد و آموزش ها آغاز شد و چند روز بعد هم شبکه 4 به این روش آموزشی اضافه شد.

آموزش تلویزیونی، تجربه جالبی در این دوره برای معلمان و دانش آموزان بود اما با مشکلات و سختی هایی نیز همراه بود؛ از روش متفاوت آموزش معلمان گرفته تا ساعات کم آموزش و تعداد متعدد دروس، لزوم آموزش مجازی را ضروری می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر «شاد» از اجتماعی به آموزشی/ چرا زنگ آموزش مجازی نواخته نمی‎ شود؟

تغییر «شاد» از اجتماعی به آموزشی/ چرا زنگ آموزش مجازی نواخته نمی‎ شود؟