مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-10فرهنگي

شکایت بازیگر «مردگان متحرک» از آزار بازدیدکنندگان/ آسیب دیدیم


یکی از بازیگران که در پارک موضوعی «مردگان متحرک» در نقش زامبی نقش آفرینی می کرد، از آزاری که بازدیدکنندگان به او و افراد دیگر وارد کرده اند، - یکی از بازیگران که در پارک موضوعی مردگان متحرک در نقش زامبی نقش آفرینی می کرد، از آزاری که بازدیدکنندگان به او و افراد دیگر وارد کرده اند، شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کورت لوگان شکایتی به دادگاه لس آنجلس ارایه کرده و در آن ادعا کرده است که بارها از سوی بازدیدکنندگان پارک موضوعی مردگان متحرک (واکینگ دد) آزار دیده و حتی برخی همکاران زن که در آنجا مشعول کار بودند با آزار جنسی روبرو شده اند.

این پارک موضوعی برمبنای سریال پرطرفدار مردگان متحرک شکل گرفته و مهمانان در فضایی پسا آخرالزمانی با راهروهای تاریک و باریک، با زامبی ها روبرو می شدند.

در این دادخواست نوشته شده یونیورسال استودیوز بازدیدکنندگان را تشویق به انجام این کارها می کرد و به بازدیدکنندگان می گفت آماده شوید تا برای بقا بجنگید.

سخنگوی یونیورسال از پاسخ به این ادعای خاص خودداری کرد، اما گفت: هدف ما همیشه حفظ امنیت بازدیدکنندگان و کارمندان بوده است.

پارک موضوعی مردگان متحرک سال 2016 افتتاح شد و ماه پیش، اندکی پیش از اینکه همه پارک ها به دلیل ویروس کرونا تعطیل شوند، تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت بازیگر «مردگان متحرک» از آزار بازدیدکنندگان/ آسیب دیدیم

شکایت بازیگر «مردگان متحرک» از آزار بازدیدکنندگان/ آسیب دیدیم