مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-10اجتماعي

فرماندار: محل ایستگاه موقت و دفن زباله اردبیل ساماندهی شود


مسعود امامی یگانه روز جمعه افزود: وضعیت این محل موجب نارضایتی مردم و اهالی اطراف شده است.

وی اظهارداشت: قرار است شهرداری اردبیل هرچه سریع تر بر اساس دستورالعمل محیط زیست استان نسبت به ساماندهی محل ایستگاه موقت زباله در مسیر ثمرین اردبیل اقدام کند.

فرماندار اردبیل همچنین از الزام سازی کامیون های حمل زباله برای رعایت موازین بهداشتی خبرداد و افزود: شهرداری اردبیل نسبت به ساماندهی جاده مسیر حمل زباله که بر اساس تردد کامیون تخریب شده ، اقدام خواهد کرد.

امامی یگانه افزود: دفن زباله در روستای طالب قشلاقی اردبیل سال ها به طور سنتی انجام می شود و بر اساس تصمیم کارگروه پسماند بر ایمن سازی این منطقه و الزام رعایت اصول دفن بهداشتی تاکید شده تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی از نظارت بیشتر مرکر بهداشت بر دفع پسماندهای پزشکی با رعایت ضوابط و فرآیند بهداشتی و تحت نظارت کارشناسان مربوطه در اردبیل خبرداد.

سرانه تولید پسماند در استان اردبیل بیشتر از میانگین کشوری است ، سرانه تولید پسماند در کشور حدود 256 کیلوگرم برای هر نفر در سال می باشد در حالی که این رقم در استان برای هر نفر در سال 275 کیلوگرم می باشد.

فقط در شهر اردبیل روزانه 300 تن زباله تولید، جمع آوری و دفع می شود و جمع آوری و دفع هر کیلو زباله برای شهرداری 300 ریال هزینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: محل ایستگاه موقت و دفن زباله اردبیل ساماندهی شود

فرماندار: محل ایستگاه موقت و دفن زباله اردبیل ساماندهی شود