مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:052020-04-10سياسي

توزیع بسته های حمایتی میان نیازمندان در دهاقان


313 بسته حمایتی کالا میان افراد نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در دهاقان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: امسال با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا، قادر به برگزاری جشن میلاد امام عصر (عج) در شهرستان و مدارس نبودیم.

مرضیه یوسفیان ادامه داد: با همفکری مربیان این مجموعه ویاری گروه جهادی شهدای عطا آباد و کانون محبان اهل بیت و مشارکت خیرین مهدی باور و مهدی یاور اقداماتی در راستای شادی نیازمندان و به خصوص اقشار آسیب دیده از این ویروس منحوس انجام دادیم.

وی بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده ذبح 5 رأس گوسفند و بسته بندی و توزیع آن با برچسب مهدوی، تهیه و تدارک 313 سبد حمایتی کالا شامل مواد غذایی خشک بهداشتی و همچنین مرغ گرم، توزیع 2000 شاخه گل لیلیوم و مزین شدن به برچسب مهدوی و پخت نان صلواتی توسط مربیان مجموعه، می توان اشاره کرد.

مدیر دار المهدی دهاقان با اشاره به برگزاری مسابقات مجازی به مناسبت نیمه شعبان بیان داشت: نقاشی، شعر و مولودی خوانی مهدوی، سخنرانی مهدوی، عکس نوشته مهدوی، کلیپ سازی مهدوی موضوعات این مسابقات بود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی تحت عنوان کتاب با طعم قرنطینه ویژه بزرگسالان خبر داد و تصریح کرد: کتاب های مد نظر کتاب آماده باش از استاد حسن محمودی و کتاب حضور در ظهور از مرکز تخصصی مهدویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی میان نیازمندان در دهاقان

توزیع بسته های حمایتی میان نیازمندان در دهاقان