مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 10:452020-04-10بين الملل

حماس شروط خود را برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اعلام کرده است


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که رهبران این جنبش جدیت رژیم صهیونیستی برای امضای قرارداد مبادله اسرا را بررسی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود الزهار تاکید کرد که جنبش حماس شروط خود و اسامی اسرای در اولویت برای آزادی در چارچوب قرارداد مبادله اسرا به ویژه اسرای بیمار و سالخورده را مشخص کرده است.

وی افزود: هدف جنبش حماس اساساً آزادی اسرا به هر قیمتی است و این موضع و سیاست همیشگی حماس بوده است که در سال 2011 در جریان قرارداد مبادله با اسرا (قرارداد وفاداری به آزادگان) نیز کاملاً مشهود بود.

الزهار اشاره کرد که وضعیت اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک است و حماس تلاش خود برای آزادی آنها را دوچندان کرده است.

این عضو دفتر سیاسی حماس با تاکید بر ضرورت آزادی اسرای فلسطینی، اظهار داشت که حماس به دنبال امضای یک قرارداد مبادله متوازن به منظور تحقق اهداف و خواسته های خود است، به گونه ای که رژیم صهیونیستی به دستاوردی به ضرر اسرای فلسطینی دست نیابد.

محمود الزهار خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی اکنون می تواند واسطه هایی بیشتر از گذشته پیدا کند، اما ما هرگز نمی خواهیم که این تلاشی از سوی طرف های مختلف اسراییلی برای تسویه حساب شخصی یا بهره برداری از آن در موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس شروط خود را برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اعلام کرده است

حماس شروط خود را برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اعلام کرده است