مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 12:452020-04-10سياسي

سفارت ایران در روسیه: دانشجویان به ایران بازگردند


رایزنی علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران به دانشجویان ایرانی توصیه کرد به ایران بازگردند و برنامه آموزشی دانشگاه را از راه دور دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سفارت ایران در روسیه در اطلاعیه ای فوری در رابطه با شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی منتشره در کانال رایزنی علمی به اطلاع دانشجویان  عزیز در روسیه می رساند که با توجه به گسترش روزافزون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مختلف، از جمله فدراسیون روسیه و به ویژه در شهر مسکو و فقدان چشم انداز حل این مشکل در کوتاه مدت و حتی احتمال تداوم آن در نیمسال تحصیلی آتی که موجب  به وجود آمدن نگرانی ها و سوالاتی برای دانشجویان شده است رایزنی علمی سفارت ج.

ا.

ایران درشرایط موجود موکدا توصیه می کند دانشجویان عزیز ضمن قبول مسؤلیت عدم قطعیت ها به سهم خود حتی الامکان به ایران بازگشته و نسبت به ادامه برنامه اموزشی مطابق برنامه دانشگاه مربوطه  و از راه دورتلاش نمایند.

  طبیعی است تلاش دانشگاه ها وپیگیری ها بر این است که ادامه جریان آموزش دانشگاه ها، و در صورت امکان امتحانات تا حد ممکن به صورت غیرحضوری برگزار گردد.

تا زمان امکان بازگشت به کشوربه دانشجویان ساکن خوابگاه ها و سایر سکونت گاهها که با وضعیت نامناسب بهداشتی  و یا احتمال قرنطینه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در روسیه: دانشجویان به ایران بازگردند

سفارت ایران در روسیه: دانشجویان به ایران بازگردند