مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 14:102020-04-10اجتماعي

لاین شمالی محور قزوین- همدان مسدود شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: لاین شمالی محور قزوین - همدان در محدوده آبگرم به آوج به علت آسیب دیدگی یک دستگاه پل تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: لاین شمالی محور قزوین - همدان در محدوده آبگرم به آوج به علت آسیب دیدگی یک دستگاه پل تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: لاین شمالی محور قزوین - همدان از آبگرم به آوج به علت آسیب دیدگی یک دستگاه پل در بارش های اخیر به منظور مرمت پایه این پل تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

حق لطفی در ادامه افزود: این پل که با قدمت 100 سال با سه دهانه 10 متری در کیلومتر 110 جاده قزوین- همدان بعد از شهر آبگرم به سمت آوج واقع شده بر اثر بارندگی های دیروز و امروز 22 فروردین ماه و افزایش دبی آب و متعاقبا طغیان رودخانه دچار نشست قابل توجه شده است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر نیز با توجه به اهمیت و ترافیک سنگین این محور لازم است مسیر رفت قزوین به همدان در محدوده یاد شده تا اطلاع ثانوی به منظور ترمیم و مرمت مسدود شود.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، حق لطفی افزود: با مسدود کردن این مسیر که از عصر امروز انجام شد تا زمان مرمت پل، ترافیک عبوری از لاین جنوبی با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاین شمالی محور قزوین- همدان مسدود شد

لاین شمالی محور قزوین- همدان مسدود شد