مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 14:152020-04-10ورزشي

درپی جبران زیان باشگاه های ورزشی هستیم


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می کنند، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد باشگاه های ورزشی موقتاً تعطیل شده و به دنبال راهکارهای برای جبران زیان این باشگاه ها هستیم.

- مریم بخشی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی از ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان گیلان هستند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در گیلان باعث شد بسیاری از حرفه ها و مشاغل با خسران و ضرر مواجه شوند.

وی با تأکید بر جبران خسارت باشگاه های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا افزود: استان گیلان دارای 1301 باشگاه مجوزدار بوده و با برنامه ریزی و اقداماتی مؤثر در پی جبران ضرر این باشگاه ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمان تعطیلی ناشی از ویروس کرونا به پایان قرارداد اماکنی که از طریق ماده 88 واگذارشده اند اضافه می شود، گفت: در پی اخذ تسهیلات از بانک ها و مؤسسات اعتباری برای باشگاه های متقاضی این تسهیلات هستیم.

بخشی از مکاتبات و رایزنی با وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات باشگاه داران خبر داد و افزود: باشگاه های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درپی جبران زیان باشگاه های ورزشی هستیم

درپی جبران زیان باشگاه های ورزشی هستیم