مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-10ورزشي

پیگیر اقدامات لازم جهت جلوگیری از ضرر باشگاه های ورزشی هستیم


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 1301 باشگاه دارای مجوز در سطح استان فعالیت دارند، گفت: به دنبال اقدامات موثر برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه های ورزشی در پی شیوع کرونا هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 1301 باشگاه دارای مجوز در سطح استان فعالیت دارند، گفت: به دنبال اقدامات موثر برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه های ورزشی در پی شیوع کرونا هستیم.

مریم بخشی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی به دنبال شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: به دنبال اقدامات موثر برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه های ورزشی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه های ورزشی، ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان هستند، افزود: در حال حاضر تعداد 1301 باشگاه دارای مجوز در سطح استان فعالیت دارند.

بخشی با تاکید بر اینکه به دنبال اقدامات موثری برای جلوگیری از ضرر و زیان باشگاه ها هستیم، تصریح کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده به دنبال اخذ تسهیلات از بانک ها و موسسات اعتباری برای باشگاه دارانی که متقاضی هستند، هستیم.

وی گفت: در مورد اماکنی که از طریق ماده 88 به اشخاص یا هیات های ورزشی واگذار شده اند، این مدت تعطیلی اخیر به پایان قراردادشان اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اقدامات لازم جهت جلوگیری از ضرر باشگاه های ورزشی هستیم

پیگیر اقدامات لازم جهت جلوگیری از ضرر باشگاه های ورزشی هستیم