مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 19:302020-04-10ورزشي

کمیسیون ورزشکاران همچنان در انتظار پاسخ IOC/ کمیسیون بدون رییس و بلاتکلیف


با توجه به اتمام فعالیت میراسماعیلی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران، انتخابات رییس در صورت تایید آیین نامه از سوی IOC برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک 12 آبان سال 96 برگزار شد.

5 آبان ماه سال 97 بعد از استعفای حمید سوریان با برگزاری انتخابات داخلی آرش میر اسماعیلی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران معرفی شد.

بعد از انتخاب میر اسماعیلی با توجه به برگزاری جلسات متعدد تعدادی از اعضای کمیسیون غیبت های زیادی داشتند همین موضوع باعث شد تا حاشیه های زیادی به وجود آید.

 * آغاز حاشیه ها با استعفای دسته جمعی دی ماه سال گذشته تعدادی از اعضای کمیسیون ورزشکاران با ارسال نامه ای به رییس کمیته ملی المپیک استعفا کردند هر چند این استعفا از سوی صالحی امیری پذیرفته نشد.

از طرفی غیبت برخی از ورزشکاران باعث شد تا اعضای جدیدی وارد کمیسیون شوند.

حسن تفتیان و افشین نوروزی جایگزین حمید سوریان و کیانوش رستمی شدند اما این موضوع مطرح بود که کمیسیون با وجود تغییراتی که داشته، نشست های خود را برگزار نمی کند.

  * صورتجلسه ها به کمیته نرسید میراسماعیلی دی ماه سال گذشته مصاحبه ای در این خصوص داشت و درباره غیبت تعدادی از ورزشکاران در کمیسیون عنوان کرد: تا ماه اسفند، 9 عضو کمیسیون بیش از 8 ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون ورزشکاران همچنان در انتظار پاسخ IOC/ کمیسیون بدون رییس و بلاتکلیف

کمیسیون ورزشکاران همچنان در انتظار پاسخ IOC/ کمیسیون بدون رییس و بلاتکلیف