مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-10اقتصادي

افزایش شیب ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان/ هشدارها جدی گرفته شود


آمار ابتلا به کرونا در خوزستان به یک هزارو و 78 بیمار رسیده و اگر چه شیب میزان مبتلایان در خوزستان از میانگین کشور کمتر است اما رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلام رضا شریعتی استاندار خوزستان امشب در گفتگوی زنده تلوزیونی با مردم خوزستان، اظهار کرد: 200 مورد اول مبتلا به ویروس کرونا  در استان سابقه مسافرت به خارج از  استان و سپس بازگشت به استان داشتند.

 وی با بیان اینکه ابتلا به بیماری کرونا در شرایط نسبتا پایدار قرار دارد، گفت: در استان آمار کرونا به یک هزارو و 78 بیمار  رسیده است اگر چه شیب میزان مبتلایان در خوزستان از کشور کمتر است اما رو به افزایش است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از ابتدای اسفند ماه و در  18 و 20  فروردین موارد سندروم شدید  تنفسی اوج گرفت اما شیب کمتری  به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه فوتی ها در استان به 126 نفر رسیده، افزود: هیچ مورد مشکوکی را دفن نکردیم تا تکلیف آن  مشخص شود که بیمار کرونا داشته یا خیر؛ حتی کسانی که عادی  فوت کردند تا زمانی که  تکلیف انها مشخص نشد، دفن نشدند.

استاندار خوزستان بیان کرد: تا کنون تعداد 4 هزارو 186 مورد آزمایش و تست کرونا گزارش شده که از این تعداد یک هزارو 78 نفر  مثبت و موارد بهبودی 772 مورد و 180 بستری و 126 فوتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شیب ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان/ هشدارها جدی گرفته شود

افزایش شیب ابتلا به بیماری کرونا در خوزستان/ هشدارها جدی گرفته شود