مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 20:052020-04-10بين الملل

سرنگونی پهپاد متجاوز سعودی در صعده/ ادامه حملات متجاوزان به یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در آسمان شهر مرزی رازح در استان صعده سرنگون کردند.

- ارتش یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی ائتلاف سعودی را در حین انجام ماموریت خصمانه در آسمان شهر رازح در نزدیکی مرز با عربستان سرنگون کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در آسمان شهر مرزی رازح در استان صعده سرنگون کردند.

یک مقام نظامی یمن تصریح کرد: یک فروند پهپاد شناسایی ائتلاف سعودی در حین انجام ماموریت خصمانه در آسمان شهر مرزی رازح در استان صعده سرنگون شد .

ائتلاف سعودی در حالی از روز پنجشنبه آتش بس یکجانبه در یمن اعلام کرده که طی این دو روز به حملات هوایی و زمینی خود علیه این کشور ادامه داده است.

نیروهای ائتلاف سعودی همچنین ساعتی پیش با سلاح سنگین مناطق پراکنده در شهر رازح را هدف گرفتند.

رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی همچنین عصر روز جمعه پیشروی گسترده نیروهای ائتلاف سعودی در جبهه ناطع در استان البیضاء را هم دفع کردند.

در استان الحدیده هم مزدوران ائتلاف سعودی مناطق پراکنده از شارع الخمسین، حیس و شهر محاصره شده الدریهمی و منطقه کیلو16 به سمت الحاشدی را هدف حملات توپخانه ای گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنگونی پهپاد متجاوز سعودی در صعده/ ادامه حملات متجاوزان به یمن

سرنگونی پهپاد متجاوز سعودی در صعده/ ادامه حملات متجاوزان به یمن