مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 21:002020-04-10اقتصادي

بازگشایی کسب وکارها به معنی عادی سازی نیست/تداوم محدودیت های تردد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تداوم محدودیت های تردد خبر داد و گفت: بازگشایی کسب وکارها به معنی عادی سازی وضعیت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنان تاکید داریم که در خانه ماندن و عدم حضور در تجمعات مهمترین راهکار برای کنترل کرونا و پیشگیری از شیوع آن است.

وی با اشاره به اینکه همچنان محدودیت های ترافیکی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی، از صبح فردا فعالیت برخی کسب و کارهای اقتصادی در استان آغاز می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: از فردا شاهد بازگشایی برخی کسب و کارها و بازگشت برخی از کارکنان دستگاه های اجرایی به محل کار هستیم و مابقی محدودیت ها برقرار است.

لزوم مشارکت همه مردم در زمینه حفظ سلامت وی خواستار همکاری و مشارکت همه مردم در زمینه حفظ سلامت جامعه شد و افزود: با اجرای طرح فاصله گذاری مقرر شد که در ادارات حداکثر یک سوم کارکنان می توانند حضور داشته باشند و دو سوم باید به دورکاری یا مرخصی بروند.

خورشیدی افزود: با توجه به بازگشایی کسب و کارها از صبح فردا نیاز به خدمات اداری بیشتر است لذا حداکثر دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا کرده و یک سوم از کارکنان به شکل دورکاری فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کسب وکارها به معنی عادی سازی نیست/تداوم محدودیت های تردد

بازگشایی کسب وکارها به معنی عادی سازی نیست/تداوم محدودیت های تردد