مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 01:252020-04-10فناوري

برگزاری 1200 کلاس مجازی آنلاین در دانشگاه یاسوج


در هفته جاری حدود 700 جلسه مجازی آنلاین برگزار شد و قبل از عید نیز تعداد 500 جلسه طی دو هفته برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه یاسوج گفت: در هفته جاری حدود 700 جلسه مجازی آنلاین برگزار شد و قبل از عید نیز تعداد 500 جلسه طی دو هفته برگزار شد.

احمد عریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: وزارت علوم قبل از عید طی مکاتبه رسمی، وبسایت های آموزش مجازی دانشگاه ها را جهت اعمال رایگان کردن ترافیک به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کرد، که متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است و طبق شنیده ها این تخفیف ها از هفته آینده اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: یک کلاس حدودا 90 دقیقه ای تقریبا بین 140 تا 180 مگابایت از حجم اینترنت دانشجویان مصرف می کند و مصرف روزانه اینترنت دانشجو بستگی به تعداد کلاس های دانشجو در طول روز دارد.

رییس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه کلاس های عملی امکان تشکیل به صورت مجازی ندارند، عنوان کرد: در این هفته حدود 75 درصد کلاس های تئوری تشکیل شد و ان شاءالله در هفته آینده با رفع مشکلات موجود بیش از 90 درصد کلاس ها به صورت مجازی تشکیل خواهد شد.

عریان با اشاره به اینکه تاکنون حدود 70 درصد دانشجویان موفق به شرکت در کلاس ها شده اند، خاطرنشان کرد: بسیاری از کلاس ها با ظرفیت بیشتر از 90 درصد تشکیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1200 کلاس مجازی آنلاین در دانشگاه یاسوج

برگزاری 1200 کلاس مجازی آنلاین در دانشگاه یاسوج