مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:252020-04-11پزشكي

شهرستان اهر در شرایط قرمز / مردم هشدارها را جدی بگیرند


شرایط الآن اهر در شرایط قرمز است که اگر رعایت نشود و وضع به این منوال ادامه یابد بیش از نصف مردم تا پایان اردیبهشت گرفتار می شوند.

- محمد میرزاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهر اظهار داشت: متاسفانه عدم رعایت توصیه های بهداشتی از جمله شرکت در مراسم تشییع جنازه و مهمانی ها و دید و بازدیدها، استفاده از پول نقد، عدم رعایت بهداشت فردی، عدم رعایت فاصله 1.

5 متری، عدم استفاده از ماسک استاندارد، تجمع بی مورد در اماکن عمومی و بی توجهی به نکات بهداشتی از مهم ترین عوامل افزایش موارد بیماری در شهرستان اهر است.

وی گفت: اکثر تخت های بیمارستان اهر از بیماران کرونایی پر شده و اگر  وضعیت بدین منوال پیش برود در چند روز آتی دیگر تختی برای بستری برای بیماران  ویروس کرونا نخواهیم داشت و در این خصوص همه باید توصیه ها را جدی بگیرند.

  این مقام مسئول افزود: با وضیعت پیش آمده و غربالگری انجام شده دیگر هیچ جای شهرستان امن نیست و همه نقاط شهر آلوده است و در این زمینه برای ارائه خدمات به مراجعان مشکوک به کرونا، مرکز غربالگری و نمونه برداری از یک مرکز به دو مرکز افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر میزان بهبود یافتگان را 72درصد در اهر اعلام کرد و گفت: متاسفانه ابتلا به این بیماری در سالمندها بیشتر شده و این امر نشان از ابتلاء آنها از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان اهر در شرایط قرمز / مردم هشدارها را جدی بگیرند

شهرستان اهر در شرایط قرمز / مردم هشدارها را جدی بگیرند