مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-11پزشكي

اصناف باید کد ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت را اخذ کنند


بعد از شروع به کار اصناف حتما نظارت داریم و زمانی که از آنها بازدید می کنیم باید در سامانه ثبت نام کرده و کدی که به آنها می دهد را داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد گفت: بعد از شروع به کار اصناف حتما نظارت داریم و زمانی که از آنها بازدید می کنیم باید در سامانه ثبت نام کرده و کدی که به آنها می دهد را داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

محمود بنانژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شروع به کار اصناف، اظهار کرد: مصادیق صنوف کم خطر و کم ریسک و صنوف پرخطر مشخص شده است.

وی افزود: صنوف پرخطر شامل فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای غیر سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه، چایخانه و تریا تعطیل هستند.

بنانژاد بیان کرد: صنوف دیگری که می توانند فعالیت کنند باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمایند، مشخصات خود را ثبت کرده و پروتکل بهداشتی را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف باید کد ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت را اخذ کنند

اصناف باید کد ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت را اخذ کنند