مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-11اقتصادي

درخواست استاندار هرمزگان از بنیاد مستضعفان برای حمایت از فعالان گردشگری


فریدون همتی شامگاه جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس مذاکره انجام شده ،خواستار تخصیص اعتبار و حمایت از شناورهای سبک گردشگری به ویژه در جزایر هرمز، لارک و هنگام شدیم.

وی افزود: تعداد زیادی از فعالان شناورهای سبک در بخش گردشگری جزایر و بنادر در اثر تعطیلی ناشی از ویروس کرونا بیکار شده اند که پیگیری جهت جبران و تامین کمک هزینه بخشی از معیشت این فعالان در حال انجام است.

همتی بیان داشت: همان طور که در غرب کشور قرار است حمایت هایی انجام شود ، ما نیز خواستاریم مشابه این اقدام با هماهنگی و همکاری استانداری برای هرمزگان نیز عملیاتی شود.

کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که از شهر ووهان چین شیوع یافته یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

سازمان جهانی بهداشت می گوید حدود 80 درصد از افرادی که به این ویروس مبتلا می شوند علائم خفیفی دارند در حالیکه حدود 6 درصد آنها دچار علائم جدی نظیر التهابی که در سراسر ریه گسترش می یابد، می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار هرمزگان از بنیاد مستضعفان برای حمایت از فعالان گردشگری

درخواست استاندار هرمزگان از بنیاد مستضعفان برای حمایت از فعالان گردشگری