مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-11پزشكي

توزیع ماسک خارج از داورخانه ها مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی نیست


محمدحسین صومی روز شنبه در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان اهر اظهار کرد: عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در غربالگری و بیماریابی بیماران کرونایی مطلوب بوده و افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به دلیل غربالگری های انجام شده است.

وی افزود: تولید و توزیع ماسک های تولیدی در کارگاه ها باید مراحل استریل را طی کرده و سپس از طریق مراجع مورد تایید همچون داروخانه ها در اختیار شهروندان قرار گیرد و تا جایی که اطلاع دارم در داروخانه های اهر ماسک دست دوز به فروش نمی رسد.

صومی یادآوری کرد: پروتکل بهداشتی باید با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در صنوف با جدیت رعایت شود و این وظیفه بر عهده بهداشت محیط است و باید نظارت ها و ملاحظات بهداشتی را در اماکن عمومی تشدید کنند و با توجه به فعالیت کسب و کارهای کم ریسک، نقش بهداشت محیط بیش از پیش کلیدی و تاثیرگذار می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: تقاضای ما از مردم این است که تا زمان کنترل و مهار ویروس کرونا در شهرستان ها و استان به توصیه ها و پروتکل های بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: مردم شهرستان اهر باید حدالامکان از مراجعه غیرضروری به بیمارستان باقرالعلوم اهر خودداری کنند، توصیه می کنیم هر فردی که علایم ویروس کرونا را دارد، ابتدا به مراکز 16 ساعته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماسک خارج از داورخانه ها مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی نیست

توزیع ماسک خارج از داورخانه ها مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی نیست