مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-11سياسي

پنج هزار ماسک بین خانواده‎ های کم درآمد عالیشهر بوشهر توزیع شد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر روز شنبه گفت: این شمار ماسک در شرایط بهداشتی و در کارگاه شهید ابراهیم هادی شهر جدید عالیشهر تولید و به صورت رایگان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج بین شهروندان توزیع شد.

علی مقاتلی افزود: شکست ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه مردم است و در این شرایط سخت همه باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری سهیم باشند.

وی ادامه داد: به همین منظور مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پنج هزار ماسک از سوی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تامین شده است.

مقاتلی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم و لزوم ماندن در خانه تا قطع کامل زنجیره انتقال اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، اقداماتی از جمله گندزدایی معابر، تولید برنامه های آموزشی و پشتیبانی از گروه های مردمی و بسیج از جمله اقداماتی است که در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و تا ریشه کن شدن این ویروس تداوم خواهد داشت.

عالیشهر، شهری از توابع بخش مرکزی در شهرستان بوشهر است که در سال 1365 در 20 کیلومتری شرق بندر بوشهر ایجاد شده است.

بر اساس آخرین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تا روز جمعه 22 فروردین ما 99، 157 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده اند که از این شمار 9 نفر جان باخته و 135 نفر بهبود پیدا کرده اند و 13 نفر هم در مراکز درمانی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هزار ماسک بین خانواده‎ های کم درآمد عالیشهر بوشهر توزیع شد

پنج هزار ماسک بین خانواده‎ های کم درآمد عالیشهر بوشهر توزیع شد