مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-11سياسي

مشارکت 177 گروه جهادی لرستان در پویش ملی به توان ما


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت 3000 نفری تشکل های دینی این استان در قالب 177 گروه جهادی در پویش ملی «به توان ما» خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از مشارکت 3000 نفری تشکل های دینی این استان در قالب 177 گروه جهادی در پویش ملی به توان ما خبر داد.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور از اواخر سال گذشته شرایط خاصی به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان آمده و به مقابله با این ویروس بپردازد.

وی افزود: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز با بهره گیری از نیروهای هیئت های مذهبی، با راه اندازی پویش ملی به توان ما برای امدادرسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر محروم در سراسر کشور فعالیت می کند.

مهدوی امین با قدردانی از ائمه جمعه، روحانیون، خیرین، تشکل های دینی و قرآنی، گروه های جهادی و اقشار مختلف مردم استان بابت مشارکت در اجرای این طرح، اظهار کرد: سه هزار نفر از مبلغین و اعضای هیئات مذهبی استان در قالب 177 گروه جهادی به پویش ملی به توان ما پیوسته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: این افراد و گروه ها با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای استان با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله های مختلف مخصوصاً مناطق محروم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 177 گروه جهادی لرستان در پویش ملی به توان ما

مشارکت 177 گروه جهادی لرستان در پویش ملی به توان ما