مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 04:262020-04-11سياسي

جهاد دوزندگی؛ بانوان بردخون همچنان در میدان مبارزه با کرونا+عکس


بانوان بردخونی با فداکاری شبانه روزی توانستند هزاران ماسک و ابزار بهداشتی تولید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، 33 روز از دفاع سخت، جانانه و شبانه روزی بانوان بردخونی گذشته  است اما چنان انگیزه ای دارند که برای مدت ها کار و نلاش آماده اند.

20 اسفند 98 با امید و چهره ای شاد به عزاخانه حسینی، حسینیه محبان اهلبیت(ع) بردخون وارد شدند، صحنه حضور آنان یادآور حرکت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود، آن زمان که جوانان و نوجوانان دست در شناسنامه خود می بردند تا سن کم آنان دیده نشود.

وقتی جوانان و نوجوانان این سرزمین در میدان جنگ  به دفاع از خاک میهن اسلامی مشغول بودند زنان و دختران در پشت جبهه از رزمندگان و پاسداران کشور حمایت می کردند و این همراهی موجب ایجاد انگیزه و پیروزی آنان می شد.

امروز هم ما در حال جنگی تمام عیار هستیم اما دشمن ویروس خطرناک کرونا است و مدافعان سلامت یعنی پزشکان و کادر بهداشتی درمانی که  ایثارگرانه در حال مبارزه با دشمن هستند و اقشار مختلف جامعه در پشت جبهه از این قهرمانان میهن پشتیبانی می کنند.

بانوان بردخونی به عنوان یکی از اقشار مؤثر جامعه به میدان آمدند و با همه وجود برای سلامتی مردم تلاش کردند و در سنگر حسینیه برای شکست دشمن کوشیدند و با فداکاری شبانه روزی توانستند هزاران ماسک و ابزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دوزندگی؛ بانوان بردخون همچنان در میدان مبارزه با کرونا+عکس

جهاد دوزندگی؛ بانوان بردخون همچنان در میدان مبارزه با کرونا+عکس