مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-11اقتصادي

اعتبار 6 میلیاردی بهزیستی یزد برای مبارزه با کرونا


اداره کل بهزیستی استان یزد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز اقامتگاهی سالمندان، معلولان و بیماری های ذهنی، تاکنون 600 میلیون تومان پرداخت کرده است.

- ایسنا/یزد اداره کل بهزیستی استان یزد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز اقامتگاهی سالمندان، معلولان و بیماری های ذهنی، تاکنون 600 میلیون تومان پرداخت کرده است.

محمدعلی عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به این که هم اکنون 770 معلول و ناتوان ذهنی و سالمند در مراکز اقامتگاهی این سازمان در سطح استان نگهداری می شوند، گفت: این میزان اعتبار برای گندزدایی و غربالگری کرونا در این مراکز هزینه می شود.

وی افزود: از ابتدای شیوع این ویروس در این استان تاکنون، بسته های معیشتی و بهداشتی با بهره گیری از اعتبارات بهزیستی و کمک های خیران به 500 کودکان کار و خیابانی و خانواده های آنها در مناطق حاشیه نشین استان اهدا شده است.

عطابخش از گندزدایی مراکز کاهش آسیب های اجتماعی از سوی کارکنان اداره کل بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: این اداره کل مبلغ 70 میلیون تومان نیز برای کمک به پاکسازی و گندزدایی 13 کمپ ترک اعتیاد استان پرداخت کرده است.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به پرداخت مستمری به 17 هزار معلول شدید و خیلی شدید در استان، گفت: بهزیستی علاوه بر این مستمری، بسته به نوع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 6 میلیاردی بهزیستی یزد برای مبارزه با کرونا

اعتبار 6 میلیاردی بهزیستی یزد برای مبارزه با کرونا