مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 04:562020-04-11اقتصادي

مشارکت سمن های گردشگری گلستان برای تولید ماسک و چند خبر کوتاه


سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: وجود سازه های تقاطعی غیر اصولی در رودخانه ها، موجب کاهش ظرفیت عبور آب، رسوب‎گذاری، اتلاف سرمایه ها و خسارت به دیگران می‎شود.

مهندس سید محسن حسینی اظهار داشت: اگر سازه‎های تقاطعی مثل پل‎ها بدون محاسبه لازم ساخته شود، علاوه بر کاهش عبور ظرفیت آب، سرعت آب در بالادست پل کم شده و دیواره رودخانه را سست کرده و باعث ریزش می‎شود و اراضی حاصلخیز کنار رودخانه از دست می‎رود.

وی بیان کرد: افزایش رسوب گذاری موجب سرریز آب در رودخانه و وقوع سیل می‎شود و نهایتا پل تخریب شده و موجب اتلاف سرمایه و انسداد رودخانه می شود و به پایین دست خود نیز آسیب وارد می کند.

** مسابقه مجازی نقاشی با موضوع رعایت نکات بهداشتی، مبارزه با کرونا، کادر پزشکی، قهرمانان سلامت و در خانه می مانیم ویژه گروهای سنی 4 تا 7، 8 تا 10 و 11 تا 14 سال به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، انجمن هنرهای تجسمی استان و آموزشگاه آزاد هنری تجسمی ماه و مهر برگزار می شود.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 15 اردیبهشت به شماره واتساپی 0331720674 و اینستاگرام @mahh_o_mehrr ارسال کنند.

** مدیر دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: هر چند در پایان اسفند پارسال، حجم ذخیره سفره کم عمق آب زیرزمینی نسبت به متوسط این ماه در دوره آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سمن های گردشگری گلستان برای تولید ماسک و چند خبر کوتاه

مشارکت سمن های گردشگری گلستان برای تولید ماسک و چند خبر کوتاه