مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-11بين الملل

اعتصاب غذای 100 مهاجر بازداشت شده در کالیفرنیای آمریکا در بحبوحه بحران کرونا


بیش از 100 مهاجری که چند روز پیش از سوی مقام های آمریکا در محل مرکز پردازش مسا ورده وابسته به سازمان ضابط قوانین گمرک و مهاجرت این کشور در کالیفرنیا دستگیر شدند دست به اعتصاب غذا و تحصن زده و خواستار آزاد شدنشان همزمان با تداوم بحران شیوع ویروس کرونا هستند.

- بیش از 100 مهاجری که چند روز پیش از سوی مقام های آمریکا در محل "مرکز پردازش مسا ورده"وابسته به "سازمان ضابط قوانین گمرک و مهاجرت" این کشور در کالیفرنیا دستگیر شدند دست به اعتصاب غذا و تحصن زده و خواستار آزاد شدنشان همزمان با تداوم بحران شیوع ویروس کرونا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، به گفته یک گروه پشتیبان حقوقی موسوم به سنترو لگال دلا رازا واقع در کالیفرنیا، اعتصاب آنها چند روز پیش با شرکت حدود 80 تن شروع شد و بعد از تصمیم اخیر یک دادگاه آمریکایی در روز پنجشنبه به بیش از 100 تن افزایش یافت.

یک قاضی فدرال روز پنجشنبه حکم به آزاد شدن دو مهاجر بازداشتی در مرکز مسا ورده که تست کرونای آنها مثبت اعلام شد، با توجه به تهدید شیوع هر چه بیشتر این بیماری داد.

وی عنوان کرد که هیچ یک از این افراد در وضعیتی نیستند که به شکلی معنا دار از خودشان در برابر احتمال ابتلا به ویروس کووید 19 در یوبا یا مسا ورده محافظت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب غذای 100 مهاجر بازداشت شده در کالیفرنیای آمریکا در بحبوحه بحران کرونا

اعتصاب غذای 100 مهاجر بازداشت شده در کالیفرنیای آمریکا در بحبوحه بحران کرونا