مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-11پزشكي

نکاتی درباره ارائه پرینت ارزان با رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا


برای ارائه پرینت ارزان به صورتی که خطر ابتلای مشتریان به کرونا به صفر برسد، رعایت برخی نکات ضروریست و تاپ کپی رعایت این موارد را به دقت در دستور کار قرار داده است.

- برای ارائه پرینت ارزان به صورتی که خطر ابتلای مشتریان به کرونا به صفر برسد، رعایت برخی نکات ضروریست و تاپ کپی رعایت این موارد را به دقت در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا به اعلام تاپ کپی، در ایامی قرار داریم که همه در حد توان خود تلاش می کنند مسائل مورد تذکر و لازم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری خطرناک کرونا را رعایت کنند و در چنین روزهایی افراد و شرکت هایی که به نکاتی که با رعایت آنها عدم آلودگی سفارش های مشتریان طبق پروتکل های بهداشتی استاندارد را اعلام کرده است تا مشتریان این مجموعه، از تعهد و حساسیت تاپ کپی نسبت به سلامتی آنها آگاهی یابند.

استفاده از کاغذ کپی مکس درجه یک با بسته بندی های سالم می دانیم که ویروس کرونا خوشبختانه پایداری چندانی روی کاغذ ندارد و تخمین زده می شود که حداکثر ماندگاری این ویروس روی کاغذ 24 تا 48 ساعت – بسته به دما و رطوبت محیط – باشد.

با این حال مشتریان ما باید از این امر آگاه باشند که کاغذهای استفاده شده برای سفارش های پرینت ارزان آنها، تماما کاغذ کپی مکس درجه یک بوده که در بسته بندی های سالم به صورت عمده خریداری می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره ارائه پرینت ارزان با رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا

نکاتی درباره ارائه پرینت ارزان با رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا