مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-11اقتصادي

مالکان سخاوتمند مهدها،نشان حامی کودک می گیرند


با توجه به تعطیلی مهدهای کودک از اسفندماه، مالکانی که مبلغ اجاره ماهیانه ملک خود را ببخشند نشان «حامی کودک» دریافت می کنند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک از اسفندماه، مالکانی که مبلغ اجاره ماهیانه ملک خود را ببخشند نشان حامی کودک دریافت می کنند.

زهرا همتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: 95 درصد مهدهای کودک در سطح استان استیجاری است و از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین سازمان بهزیستی کشور، تمامی مهدهای کودک تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه درآمد اغلب مهدهای کودک به طور طبیعی از محل پرداخت شهریه توسط والدین کودکان تامین می شود و با توجه به تعطیلی مهدهای کودک، این درآمد به دست نیامده است، تصریح کرد: مالکان ساختمان ها سخاوتمندانه مهدهای کودک، همکاری و تعامل لازم را با مسولان مهدهای کودک در خصوص پرداخت اجاره بها داشته باشند.

همتی با بیان اینکه مهدهای کودک از جمله صنوف بخش خصوصی تحت نظارت سازمان بهزیستی به شمار می روند، افزود: پویش همدلی ویژه بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در ایام تعطیل در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده که بر اساس این پویش، به مالکان ساختمان مهدهای کودک که اجاره بهای خود را در ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان سخاوتمند مهدها،نشان حامی کودک می گیرند

مالکان سخاوتمند مهدها،نشان حامی کودک می گیرند