مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-11اقتصادي

شرایط فعالیت واحدهای صنفی در لرستان/ از تقسیم بازار به 3 گروه تا برخورد با متخلفان


در گام بعدی مبارزه با ویروس کرونا، روند فعالیت واحدهای صنفی در استان لرستان بر اساس پروتکل های بهداشتی اعلام شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مبارزه با ویروس کرونا در کشور و همچنین استان لرستان وارد مرحله جدیدی شده است، در این راستا واحدهای تولیدی و صنعتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کار، فعالیت خود را از سر می گیرند.

واحدهای ضروری و کم خطر مجاز به فعالیت هستند محمدرضا صفی خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در این رابطه، اظهار داشت: همه واحدهای تولیدی و صنعتی با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی که رعایت سلامت کارگران واحدها و مشتریان آنها و همچنین ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بوده، با در نظر گرفتن همه ضوابط فعالیت خود را شروع کرده اند.

وی، گفت: بر اساس گام دوم مبارزه با بیماری کرونا، از 65 هزار واحد صنفی، واحدهای ضروری و کم خطر با رعایت دستورالعمل های ویژه مجاز به ادامه فعالیت خواهند بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای غیر خوراکی، پاساژها، آرایشگاهها، سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران ها و اغذیه فروشی ها، طباخی ها، فست فودها، گرمابه، استخر و سونا، نمایشگاه های اتومبیل و مراکز تجاری، مراکز تفریحی، باشگاههای ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فعالیت واحدهای صنفی در لرستان/ از تقسیم بازار به 3 گروه تا برخورد با متخلفان

شرایط فعالیت واحدهای صنفی در لرستان/ از تقسیم بازار به 3 گروه تا برخورد با متخلفان