مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 05:562020-04-11اقتصادي

الکل فجر لرستان از احیا تا جهش در تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا الکل سازی فجر پس از هفت سال تعطیلی و رکود به دلیل بدهی بانکی و مشکلات تولید سال گذشته به همت مسوولان و مشارکت بخش خصوصی احیا شد و تا قبل از اسفندماه و شیوع کرونا به صورت معمولی و با مجوزهای اولیه فعال بود.

پس از شیوع کرونا و نیاز مردم به ملزومات مواد ضدعفونی کننده و الکل، احیا و جهش تولید در این کارخانه به هم گره خورد و کرونا با تمام بدی ها و معایبش نقش بی بدیلی در جهش تولید این واحد صنعتی در سالی با همین شعار ایفا کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در این خصوص به ایرنا گفت: کارخانه الکل سازی فجر خرم آباد پس از هفت سال رکود پنجم مردادماه پارسال با مشارکت یک سرمایه گذار جدید احیا شد.

محمدرضا صفی خانی افزود: این واحد الکل سازی با ظرفیت سه میلیون لیتر در سال، اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم 50 و 200 نفر پس از هفت سال با سرمایه 20 میلیارد تومان احیا شده و در این روزها با جهش تولید قابل توجه به یکی از اصلی ترین منابع تامین موادضدعفونی کننده تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: این واحدمشکلات بانکی بسیاری داشت و مسایل مربوط به آن در سال های گذشته بارها در جلسات اقتصاد مقاومتی و نشست های ملی مطرح شد تا اینکه یک سرمایه گذار جدید برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکل فجر لرستان از احیا تا جهش در تولید

الکل فجر لرستان از احیا تا جهش در تولید