مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-11فرهنگي

چاپ دوم «ایدئولوژی اصلاحات» به بازار آمد


چاپ دوم مجموعه «ایدئولوژی اصلاحات» وارد بازار کتاب شد.

این مجموعه به قلم حمیدرضا اسماعیلی ایدئولوژی اصلاحات را در سه جلد مجزا، به روایت حلقه های کیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ دوم مجموعه ایدئولوژی اصلاحات از سوی موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی وارد بازار کتاب شد.

براساس این گزارش، این مجموعه به قلم حمیدرضا اسماعیلی می کوشد ایدئولوژی اصلاحات را در سه جلد مجزا، به روایت حلقه های کیان، ملکیان و آیین، تحلیل و بررسی کند.

ایدئولوژی اصلاحات؛ اصلاحات به روایت حلقه ملکیان اصطلاح حلقه ملکیان به مجموعه ای از محفل های فکری وابسته به مصطفی ملکیان اشاره دارد که در چند مرکز پژوهشی وابسته به حوزه و دانشگاه فعالیت داشتند.

حلقه ملکیان پس از دوران اصلاحات نقش مهمی در ساخت ایدئولوژی اصلاحات برعهده داشت.

پس از حوادث سال 88 نیز ملکیان از جمله نظریه پردازانی بود که به همراه سعید حجاریان تلاش کرد در بازنگری و بازنویسی تعریف اصلاحات مشارکت کند.

ایدئولوژی اصلاحات – اصلاحات به روایت حلقه ملکیان می کوشد با دسته بندی و بررسی افکار و نظرات ملکیان، به نقد و ارزیابی روند تحول و تطور فکری او از بنیادگرایی تا پروژه عقلانیت و معنویت بپردازد و در مجموع جایگاه ملکیان را در ایدئولوژی جریان اصلاحات مشخص نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دوم «ایدئولوژی اصلاحات» به بازار آمد

چاپ دوم «ایدئولوژی اصلاحات» به بازار آمد