مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-11پزشكي

توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص آغاز شد


مدیرعامل هلال احمر زنجان، از آغاز توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص خبر داد و گفت: سه هزار و 772 بسته بهداشتی دراستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هلال احمر، شهرام میرزایی، از آغاز توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص خبر داد و گفت: توزیع سه هزار و 772 بسته بهداشتی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بین بیماران خاص این استان از دیروز (جمعه) آغاز شده و این روند ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و شیوع بیماری کرونا در کشور و آسیب پذیری این بیماران، توزیع بسته های بهداشتی بین بیماران سرطانی و خاص شامل دیالیزی، تالاسمی، هموفیلی، CF-EB-MS و متابولیک در سطح استان آغاز شده و ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه توزیع این پک های بهداشتی در انجمن بیماران کلیوی آغاز شد، گفت: این بسته ها حاوی ماسک و ژل ضد عفونی کننده دست است.

میرزایی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز شیوع کرونا آموزش پیشگیری و مقابله با این ویروس را در فضای مجازی شروع کرد و سپس تب سنجی و غربالگری را در 24 پست بازرسی سلامت در ورودی و خروجی شهرها انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص آغاز شد

توزیع بسته های بهداشتی هلال احمر زنجان میان بیماران خاص آغاز شد