مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-11اجتماعي

کاهش 45 درصدی باران در کرمانشاه


محمد خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: میانگین بارش های استان از ابتدای مهرماه تاکنون شرایط مطلوبی دارد اما در مقایسه با سال قبل کمتر است.

وی با بیان اینکه بارش ها در مناطق قصرشیرین و سومار کاهش محسوسی دارد، گفت: بارش در مناطق شمالی و شرقی استان کرمانشاه از حد نرمال بیشتر است اما در مناطق غربی و مرزی کرمانشاه وضعیت بارش ها کمتر از حد نرمال گزارش می شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از ابتدای مهر ماه تاکنون 477 میلیمتر باران در شهر کرمانشاه باریده است که این میزان 31 درصد از حد نرمال بیشتر است.

خسروی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه هوای کرمانشاه در هفته پیش رو روندی افزایشی دارد، گفت: هوای استان امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می شود و احتمال بارش پراکنده در مناطق شمالی استان وجود دارد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته بارش قابل توجهی را برای کرمانشاه پیش بینی نمی کنیم.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در 24 ساعت گذشته گواور با 2 درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین و سومار با 29 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصدی باران در کرمانشاه

کاهش 45 درصدی باران در کرمانشاه