مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-11سياسي

جزء دشمن و معاند، سپاه خط قرمز دیگری ندارد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه خط کش گذاری ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن و معاند است و خط قرمز دیگری نداریم و به دنبال تقویت جبهه انقلاب اسلامی هستیم، - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه خط کش گذاری ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمن و معاند است و خط قرمز دیگری نداریم و به دنبال تقویت جبهه انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی کمر شکن است و مسئولیت در نظام ما جای تبریک و جشن نیست بلکه جای تکلیف و رسالت است.

سردار حسین معروفی امروز 23 فرودین ماه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه رکن اصلی فلسفه اصلی و وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: سپاه یک نهاد صرفا نظامی و امنیتی نیست بلکه سپاه انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی است که در هر عرصه ای که کشور نیاز داشته باشد ورود پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سپاه را یک نهاد انقلابی غیرمحافظه کارانه دانست و بیان کرد: غیرمحافظه کار بودن سپاه در حوزه سیاسی نیست بلکه معنای غیرمحافظه کارانه بودن سپاه این است که هیچ وقت و در هیچ شرایطی توقف نمی کند و پیش رونده انقلاب اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزء دشمن و معاند، سپاه خط قرمز دیگری ندارد

جزء دشمن و معاند، سپاه خط قرمز دیگری ندارد