مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:362020-04-11سياسي

شهردار ابرکوه: 20 تیم جوانان در ضدعفونی معابر مشارکت دارند


سیدعلیرضا رسولی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان شروع طرح را پنجم اسفند پارسال ذکر کرد و افزود: این کار با استفاده از 25 دستگاه تراکتور، چند دستگاه خودروی آتش نشانی، سمپاش و مخازن کوله ای از سوی شهرداری و با همکاری گروه های جهادی ، هیات های مذهبی و فعالان اجتماعی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه شهر ابرکوه 300 هکتار بافت تاریخی ثبت ملی دارد، اظهار کرد: با توجه به تراکم جمعیت، گسیل نیروهای مردمی برای ضدعفونی معابر، در این بخش شهر بیشتر از دیگر مناطق است .

رسولی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با پویش در خانه بمانیم ، از طریق ارسال پیامک، فضای مجازی، رسانه ها و تابلوهای تبلیغاتی با همراهی مردم را بخشی از فعالیت ها برای مقابله با بیماری ذکر کرد.

وی با بیان اینکه شهر تاریخی ابرکوه در مثلث( اصفهان، یزد و فارس) گردشگری کشور قرار دارد و دروازه به استان یزد از سمت فارس است ، خاطرنشان کرد: در زمان شیوع کرونا با هماهنگی ، اطلاع رسانی و تعامل با شهرهای همجوتر تلاش شد سفرهایی که به سمت ابرکوه و یزد صورت می گیرد، کنترل و کاهش یابد.

شهردار ابرکوه ، همچنین با اشاره به شروع فعالیت اصناف کم خطر از امروز خاطرنشان کرد: مردم طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند که این مهم می تواند تا 95 درصد مانع از شیوع بیماری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ابرکوه: 20 تیم جوانان در ضدعفونی معابر مشارکت دارند

شهردار ابرکوه: 20 تیم جوانان در ضدعفونی معابر مشارکت دارند