مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-11اقتصادي

تحقق تعهد 100 میلیون تومانی خیرین استان مرکزی برای تامین سیمان صحن حضرت زینب (س)


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از تحقق تعهد 100 میلیون تومانی خیرین برای تامین سیمان صحن حضرت زینب (س) خبر داد.

-  خلیل نجفی نظم آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بخشی از طرح توسعه حرم امام حسین(ع) با عنوان صحن حضرت زینب(ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجراست که به منظور اجرای این طرح هر نفر یک کیسه سیمان به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در سال گذشته خیرین 100 میلیون تومان و در سال جاری نیز 100 میلیون تومان تعهد کردند که تعهد سال گذشته محقق شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی همچنین از طرح ساخت پنجره مطهر غیبت امام زمان در شهر سامرا خبر داد و گفت: استان مرکزی تعهد ساخت دو پنجره را داده است که هم اکنون یکی از پنجره ها در شهر زرندیه نهایی شده و در اراک نیز مراحل پایانی را طی می کند.

نجفی با اشاره به فعالیت موکب داران در زمینه تولید ماسک، الکل و کمک به ضدعفونی کردن شهرها نیز بیان داشت: در حال حاضر چهار موکب در اراک، چهار موکب در ساوه، دو موکب در محلات، دو موکب در شازند، شهرهای خمین، دلیجان و تفرش هر کدام یک موکب فعالیت دارند.

وی افزود: جمعی از خادمین و خیرین  ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، خیرین آستان قدس رضوی، بسیج طلاب و بنیاد غدیر در روز میلاد حضرت حجت قائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تعهد 100 میلیون تومانی خیرین استان مرکزی برای تامین سیمان صحن حضرت زینب (س)

تحقق تعهد 100 میلیون تومانی خیرین استان مرکزی برای تامین سیمان صحن حضرت زینب (س)