مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-11اقتصادي

اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان


رییس شورای اسلامی شهر همدان از اجرای طرح دو سرنشین در صندلی عقب تاکسی های درون شهری همدان خبر داد و گفت: حضور سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی ها ممنوع است.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر همدان از اجرای طرح دو سرنشین در صندلی عقب تاکسی های درون شهری همدان خبر داد و گفت: حضور سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی ها ممنوع است.

کامران گردان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی تاکسی های فعال در سطح شهر همدان موظف هستند با 30 درصد ظرفیت خود دو سرنشین در صندلی عقب و یک سرنشین در صندلی جلو خودرو سوار کنند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر اینکه از طریق بازرس های سازمان تاکسیرانی کنترل می شود از سوی مردم نیز رعایت شده و تاکسیران ها نیز ملزم به رعایت آن هستند، علاوه بر این نرخ کرایه تاکسی ها مانند قبل است و نرخ سال 99 نیز به زودی اعلام خواهد شد.

گردان در پایان بیان کرد: براساس تصمیم ستاد مقابله با کروناویروس استان، عدم تردد خودروهای شهری همدان در سطح شهر تا 30 فروردین ماه تمدید شده است بنابراین فعالیت و تردد هر گونه تاکسی ون و اتوبوس ناوگان حمل ونقل درون شهری ممنوع است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در پایان خاطرنشان کرد: در مدت ایجاد محدودیت برای فعالیت تاکسی های ون، تعدادی از تاکسی های مازاد در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان

اجرای طرح کاهش سرنشینان تاکسی ها در همدان