مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-11اقتصادي

هیچ واحد صنعتی همدان به علت تحریم تعطیل نیست


هیچ واحد صنعتی به علت تحریم در استان تعطیل نیست و در زمان کروناویروس نیز براساس مصوبه ستاد ملی کلیه واحدهای تولیدی فعال بودند و با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی در هیچ شرایطی تعطیل نشدند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: هیچ واحد صنعتی به علت تحریم در استان تعطیل نیست و در زمان کروناویروس نیز براساس مصوبه ستاد ملی کلیه واحدهای تولیدی فعال بودند و با رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی در هیچ شرایطی تعطیل نشدند.

سیدسعید شاهرخی شنبه 23 فروردین ماه در جلسه ستاد کنترل، پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران و اعضای ستاد مقابله با کروناویروس استان و شهرستان ها برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه تحریم های ظالمانه آمریکا بر ایران اسلامی موجب برخی سختی ها برای کشور بوده اما این تحریم ها به فرصت تبدیل شده و کشور با وجود تحریم ها خوش درخشیده است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سطح استان همدان تصریح کرد: مشارکت در احداث 900 واحد طرح اقدام ملی مسکن، ساخت و تکمیل 63 باب مدرسه با 350 کلاس، کمک در تکمیل بیمارستان آیت الله بهاری با 74 میلیارد اعتبار، ساخت و تکمیل کتابخانه فامنین و مشارکت در طرح های اشتغالزا اقدامات ارزنده ای است که این ستاد در سطح استان همدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد صنعتی همدان به علت تحریم تعطیل نیست

هیچ واحد صنعتی همدان به علت تحریم تعطیل نیست